ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
دانشجویی که تقاضای تجدید نظر برای نمره درس داشته باشد، میتواند بلافاصله بعد از اعلام نمره حداکثر تا 2 روز کاری، فرم درخواست تجدید نظر در نمره امتحانی را از کارشناس آموزش دریافت نموده و بعد از پر کردن فرم مربوطه به آموزش مرکز تحویل دهد.
شورای آموزشی مرکز دو روز فرصت دارد به صورت کتبی توضیحات در خصوص تجدید نظر در نمره را مطابق کاربرگ "203 درخواست تجدید نظر نمره "از مدرس اخذ نماید. سپس گزارش مدرس در جلسه شورای آموزشی مرکز مطرح و در صورت مخالفت با درخواست، رییس شورای آموزشی مرکز رد درخواست تجدید نظر در سیستم ثبت نموده و در صورت تایید شورای مرکز، گزارش کتبی به انضمام پاسخنامه مربوطه را به شورای آموزشی و کمیسیون بررسی موارد خاص استان ارسال نماید. شورای آموزشی استان نیز طی 2 روز فرصت دارد موضوع را بررسی نموده و در صورت رد درخواست موضوع توسط معاون آموزشی واحد استانی در سامانه ثبت شده و در صورت تایید پرونده، جهت تعیین تکلیف در خصوص تجدید نظر در نمره درخواستی به دبیرخانه شورای تخصصی آموزشی دانشگاه ارسال میگردد. دبیرخانه شورای تخصصی آموزشی دانشگاه طی مدت 4 روز موضوع را بررسی و در جلسه کمیته تخصصی شورای آموزشی مطرح و تصمیم گیری مینماید.سهل انگاری یا عدم دقت مدرس در تصحیح اوراق امتحانی و ثبت نمره، پس از تایید کمیته تخصصی منتخب شورای تخصصی آموزشی دانشگاه جهت درج در پرونده مدرسی و اقدام مقتضی براساس ضوابط و مقررات موضوعه به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال می گردد.
تغییر نمره در دانشگاه بعد از فرآیند تجدید نظر مطلقاً ممنوع است.