فناوری اطلاعات

مطالب به روز فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

مطالب به روز فناوری اطلاعات

بهترین و ضعیف‌ترین گارانتی‌ها در ایران (تا پایان سال 96)

با توجه به تجربیات ثبت‌‌شده در دیتابیس گارانتی‌های شهر سخت‌افزار، در نظر داریم به صورت دوره‌ای، بهترین و ضعیف‌ترین شرکت‌های گارانتی را بر اساس تجربه‌های ثبت‌شده‌ی مردمی، در ادامه مطلب معرفی کنیم. 

 

با توجه به آمارگیری از تجربیات موجود در دیتابیس، نتایج به دست آمده در زیر آورده شده است. قابل ذکر است که در این طرح، به منظور بالا بردن دقت گزارش، تنها شرکت‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرند که حداقل 10 تجربه از آن‌ها در دیتابیس ثبت شده باشد.

طبق بررسی‌های انجام شده، بهترین شرکت‌های گارانتی به ترتیب اولویت، بدین شکل معرفی می‌شوند:


بهترین گارانتی‌ها (تا پایان سال 96)

آونگ

رضایت مشتریان: 86%

سطح برخورد: 3.8 از 5

مادیران

رضایت مشتریان: 79%

سطح برخورد: 4.1 از 5

داده پرداز متین

رضایت مشتریان: 79%

سطح برخورد: 3.9 از 5

آواژنگ

رضایت مشتریان: 61%

سطح برخورد: 3.7 از 5

ماتریس

رضایت مشتریان: 57%

سطح برخورد: 3.4 از 5

ضعیف‌ترین خدمات گارانتی را نیز با توجه به تجربیات ثبت‌شده‌ی کاربران، به ترتیب شرکت‌های زیر ارائه می‌دهند:


ضعیف‌ترین گارانتی‌ها (تا پایان سال 96)

هماهنگ

رضایت مشتریان: 26%

سطح برخورد: 2.5 از 5

حامی (ویستا پخش/الماس سابق)

رضایت مشتریان: 30%

سطح برخورد: 2.1 از 5

ایران رهجو

رضایت مشتریان: 30%

سطح برخورد: 2.6 از 5

آوات

رضایت مشتریان: 32%

سطح برخورد: 2.1 از 5

لایف سرویس

رضایت مشتریان: 32%

سطح برخورد: 2.3 از 5

جهت تکمیل دیتابیس و بالا رفتن دقت آمارها، از شما درخواست می‌کنیم چنانچه تجربه‌ای از شرکت‌های گارانتی قطعات کامپیوتر، گوشی موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، دوربین، تجهیزات شبکه و ... دارید و تا به حال آن‌ها را در دیتابیس ثبت نکرده‌اید، با ورود به صفحه دیتابیس گارانتی‌ها و انتخاب صفحه اختصاصی شرکت مورد نظر، تجربیات خود را ثبت کنید.

همچنین با ورود به دیتابیس گارانتی‌ها، می‌توانید تجربیات مردمی هر یک از شرکت‌ها را مشاهده کنید و از آدرس، شماره تلفن، کیفیت خدمات و سطح برخورد شرکت‌های گارانتی آگاه شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.