دیجیکالا به عنوان شرکتی مشتری محور همواره شفافیت را از اصول بنیادین خود دانسته است و سعی داشته محصولات خود را با بهترین قیمت به دست مصرفکنندهی نهایی برساند. در این راستا از هرگونه شفافسازی استقبال کرده و نهایت همکاری را در این زمینه داشته است. باری آگاهی بیشتر در این باره ادامه مطلب را مطالعه نمایید.
دیجیکالا علیرغم تلاشهای فراوان تا به امروز موفق به واردات حتی یک عدد گوشی موبایل نشده و تاکنون هیچ ارز دولتی دریافت نکرده است و هیچ اطلاعی از دریافتکنندگان ارز دولتی تا پیش از انتشار لیست مربوط منتشر شده، نداشته است.دیجیکالا با اعتقاد به اصل شفافیت و مشتری محوری سوابق قیمت فروش کالای خود را به مصرفکنندگان نشان می دهد و این موضوع را یکی از اصول اساسی خود می داند.
موجودی انبار دیجیکالا باتوجه به تامین کالا از تامین کنندگان داخلی، همواره بسیار محدود بوده و در بازههای زمانی کوتاه با قیمتهای خرید روز ، تامین مجدد می شود.
حتی در پلتفرم مارکتپلیس دیجی کالا که قیمتگذاری توسط خود فروشندگان انجام میشود، کمیسیون دریافتی دیجیکالا در گروه موبایل تنها ۲ درصد می باشد که به صورت شفاف قید شده است.
فروش دیجی کالا هیچگاه حتی در شرایط پرالتهاب بازار که اغلب عرضهکنندگان از فروش کالا خودداری می کردند، متوقف نشد و تمام تلاش خود را برای عرضهی محصولات با بهترین قیمتهای ممکن، به انجام رساند و همواره هر کالایی که از تامینکننده خریداری شد، به فروش رسید. چناچه کالایی در دیجیکالا ناموجود شده است تنها دلیل آن عدم موجودی آن در انبار دیجی کالا و یا عدم تامین آن توسط تامینکنندگان و واردکنندگان بوده است.
تمامی ادعاهای فوق مبتنی بر مدارک و مستنداتی است که آمادگی داریم آن ها را به رویت نهادهای نظارتی و اهالی محترم رسانه برسانیم. از شفافسازی اخیر در این حوزه استقبال می کنیم و تنها راه پیشرفت و توسعهی اقتصادی کشور را شفاف سازی در همهی حوزهها دانسته و همچنین این امر را پیشنیازی مهم برای تحقق مهم ترین اصل خود، که همان مشتری محوری است، می دانیم.