فناوری اطلاعات

مطالب به روز فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات

مطالب به روز فناوری اطلاعات

SSD های میان رده ADATA XPG SX7100 معرفی شدند

ADATA از نمونه‌های جدید M.2 NVMe SSD خود با رابط PCIe x4 رونمایی کرد. هدف از تولید این محصولات،‌ ارائه یک پیشنهاد خوش‌قیمت برای مهاجرت علاقمندان از نمونه‌های PCIe x2 به رده‌های بالاتر است. برای اطلاعات بیشتر در اینباره با ما همراه باشید.  ADATA از دو نمونه‌ی جدید M.2 NVMe SSD با رابط PCIe 3.0 x4 با نام‌های XPG SX7100 و SX8200 رونمایی کرد. نمونه‌ی SX7100 به عنوان جانشین SX7000 که در سال گذشته معرفی شد، بالاتر از محصولات سری SX6000 این کمپانی قرار می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن‌ هم نزدیک به قیمت همین محصولات شده باشد. این محصول ترکیبی از نسل دوم حافظه‌های فلش ۱۰ نانومتری 3D TLC NAND با کنترلرهای Realtek RTS5760 هستند که از NVMe 1.3 و HBM پشتیبانی می‌کند.

این حافظه‌های در ظرفیت‌های مختلف ۱۲۰/۲۴۰/۴۸۰/۹۶۰ و حداکثر ۱۹۲۰ گیگابایتی دردسترس قرار می‌گیرند. این محصولات از نرخ انتقال ترتیبی حداکثر 2100MB/s و حداکثر نرخ خواندن 1500MB/s بهره می‌برند که پیشرفت مناسبی به نسبت سرعت‌های ۱۸۰۰/۸۵۰ مگابایتی خواندن و نوشتن نمونه‌های قبلی SX7000 است.

قیمت و زمان عرضه
ADATA
 همچنان هیچ صحبتی در رابطه با زمان و قیمت عرضه این محصول نکرده است اما این محصولات قرار است تعادل مناسبی را میان عملکرد و قیمت محصول پیشنهاد بدهند و در نظر دارد که با ارائه یک گزینه‌ی PCIe x4 خوش قیمت، مصرف‌کنندگان نمونه‌های PCIe x2 به مهاجرت به رده‌های بالاتر راضی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.